Məqsəd ierarxiyası
Biznesin əsas məqsədi pul qazanmaqdır. Marketinqin də, maliyyənin də, insan resurslarının da məqsədi şirkətə gəlir…
Biznesin əsas məqsədi pul qazanmaqdır. Marketinqin də, maliyyənin də, insan resurslarının da məqsədi şirkətə gəlir…
İndi hamı onlayndır. Hər brendin Facebookda səhifəsi, ya da İnstagramda, TikTokda hesabı var. Bu qədər…
Kontent marketinq yazısında digital marketinqin əsas aləti olan kontent və kontentin hazırlanması barədə danışdıq. Bu…
Marketerlərin ən az sevdiyi (heş sevmədiyi və ya bacarmadığı deməyə dilim gəlmədi) işlərdən biri kreativ…
Marketer olaraq izləməli olduğumuz videolar hansılardır? Sizin üçün seçdiyim və faydalı hesab etdiklərimi sizinlə paylaşmaq…
Belə baxanda həyatımız başdan aşağı problemdir. Həyatımız bu problemləri həll etməklə keçir desək yalan da…
6 papaq üsulu barədə eşitmisiz? Bu üsulu Edward De Bono-nun müəllifi olduğu “Six Thinking Hats”…
Hazırda marketinq ilə bağlı ən güclü steriotiplərdən biri satışın marketinqdən tam ayrı bir funksiya, ayrı…
Böyük sosial şəbəkələri hamı tanıyır: Facebook, İnstagram, Twitter kimi. Amma bunlarla yanaşı müxtəlif maraq ətrafında…