14 startap paradoksu
14 startap paradoksu bir yerə yığmaqda məqsədim bu sahədə ilk addımları atan startapçılara həyatlarında qarşılaşdıqları…
14 startap paradoksu bir yerə yığmaqda məqsədim bu sahədə ilk addımları atan startapçılara həyatlarında qarşılaşdıqları…
Ronald Tobias, “20 Master süjet və onları necə qurmaq olar” adlı məşhur kitabında 20 ümumi…
Vizyon ifadəsi marketinqə yeni başlayanları ən çox həyacanda saxlayan sözdür desəm yəgin ki yanılmaram. Məhsulun…
Uğurlu strategiya dedikdə nə ağlınıza gəlir? Əksər insanlar strategiyanın uğurlu olmasını məqsədə çatmaq kimi tərif…
Kopiraytinq reklam mətninin oxuyucunu arzulanan əməl atmağa vadar edəcək tərzdə yazılmasıdır. Reklam sahəsində kopiraytinq ilə…
Biznesin əsas məqsədi pul qazanmaqdır. Marketinqin də, maliyyənin də, insan resurslarının da məqsədi şirkətə gəlir…
İndi hamı onlayndır. Hər brendin Facebookda səhifəsi, ya da İnstagramda, TikTokda hesabı var. Bu qədər…
Kontent marketinq yazısında digital marketinqin əsas aləti olan kontent və kontentin hazırlanması barədə danışdıq. Bu…
Marketerlərin ən az sevdiyi (heş sevmədiyi və ya bacarmadığı deməyə dilim gəlmədi) işlərdən biri kreativ…